Kanske jag ska börja om från början....

Vad menar jag med det igentligen?? BÖRJA OM FRÅN BÖRJAN!
Jag är så himla vilsen, jag är så långt bort man kan komma från
den värld jag levt. Jag kan inte och vet inte hur jag ska börja
leva igen....
Var sak tar sin tid
Ingen dag är den andra dagen lik
Lev här och nu
Se framåt inte bakåt
Ibland vill jag bara sudda, sudda sudda.
Fan va skönt det vore om man bara kunde sudda sudda sudda ...och börja om från början.
Men såklart vill jag ju inte sudda ALLT.
Jag vill vara gift med den mannen jag är gift med,
Jag vill ha min älskade son
Jag vill ha min lilla voffe
Jag vill ha mina släktingar som jag mår bra av
Jag vill ha några av mina vänner som verkligen är mina vänner , dom vill jag ha kvar.
Jag vill bara sudda sudda sudda det som gör ont, det som sårar, det som får mig att tappa självförtroendet,
det som gör mig svag.
Önskar såååå att det är slut på prövningar och smärta, önskar så att jag kan bli JAG igen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Önskar dig att du kan bli bra på att sudda sånt som gör dig svag och ger dig dåligt självförtroende.. Att din energi kan få gå till positiva saker och tankar. Stimulans av positivitetscentrat eller vad jag ska kalla det.Så att du kan bli du igen!! Kram

2011-10-26 @ 18:20:24
Postat av: Anonym

En dag i taget, och med nåd om förståelse...

2011-10-26 @ 21:32:28
Postat av: Anonym

Jag tycker om dig precis som du är! Madamen

2011-10-29 @ 09:06:36
Postat av: Anonym

Tack .... kram

2011-10-31 @ 22:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0