Att vara i nuet ....

Ta mig tusan så svårt det är att hålla fast vid NUET.
Jag kämpar varje dag med mig själv att inte fara iväg.
Tänker jag för långt fram blir jag orolig för det,
tänker jag bakåt blir jag också nedstämd,
tänker jag här och nu,,, saknar jag det som var innan.
Fast ändå inte....för det som var innan, det var FÖR MYCKET.
Just NU är jag TRÖTT, för en stund sedan var jag irriterad, för en
timme sedan var jag GLAD, för flera timmar sedan var jag SKIT FÖRBANNAD (på en buss
som bara körde förbi mig när jag skulle med)
Just NU här,,precis NU..... längtar jag till sängen och till en god sömn.
GODNATT...nya tag i morgon.
LEV HÄR OCH NU!!!!      FÖRSÖK MED DET DU???    =))
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0