Jag grät idag....

,,,,, av att cykla!
Min gamla cykel blev DÖDAD av några som tyckte det var kul att hoppa sönder en cykel. =((
I veckan satte jag upp en lapp här där jag bor. OM att jag ville köpa en cykel. Fick napp samma dag.
Här ser ni mitt nya FYND,,, 500 kr nästan aldrig använd. 5 växlar, lyse , ja allt.
Mannen som jag är gift med, som jag älskar över allt här på jorden hjälpte mig att byta styre, till
ett som gör att jag slipper böja mig fram när jag cyklar (med tanke på min dumma nacke o kropp)
JAG sitter nu som en KUNG..eller vänta..DROTTNING och bara är så himla GLAD..
1,. För att jag fick tag i en ny cykel (billig)
2. För att den är så fin
3. För att min man köpte styre och fixade lite
4. FÖR ATT JAG MÅR SÅ BRA SÅ JAG VÅGAR MIG UT OCH CYKLA!!!
Premiären blev till VAL LOKALEN och rösta!!!  Undra om dom såg att jag gråtit. För jag grät hela vägen dit, av LYCKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Irene säger...

lycka till med cyklingen..och ett fortsatt bra liv..det är du värd ! kram bloggvännen Irene

2010-09-21 @ 09:13:03
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0