.... 1 september ....

Jag ger mig själv en vacker "vaggvisa" . Varför jag ger mig själv en visa just idag är för jag firar idag. Firar 6 år utan cigg. OHHH va jag är duktig.

Här kommer visan. En sak till... vi borde plocka fram gamla vaggvisor och sjunga dom för barnen.

Brahms Vaggvisa (Nu i ro slumra in)


Nu i ro slumra in
lilla älsklingen min, 
ned i kudden dig göm
vid din rosiga dröm, 
tills du väcks, lilla vän, 
nästa morgon igen, 
tills du väcks, lilla vän
nästa morgon igen.

 

 

SÅ fin,.... den va eller hur?!  Både visa och bild.

 

 



Kommentarer
Postat av: Sanna

Aaaaaa Du är verkligen DUKTIG!!! Hoppas att du snart mår bättre så du kan åka till ditt favvoställe och njuta av spa och mat!! Kram min vän

2010-09-02 @ 19:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0