Prästkrage eller Ekoxe eller terapi för själen???

Jag fortsätter lite att leka med bilder som jag tagit , här är en bild på en prästkrage.
Se alla mönster inne i blomman...... så VACKERT.
Hur kunde det bli så????
Måste jag säga att den här också är vacker.....ja jag måste nog det.
MEN jag är sjukt rädd för den!!
Tack och lov sov jag när mannen fick syn på Herr Ekoxe INNANFÖR myggnätet. =S
Slutar med en bild på något som lugnar min själ.....
MIN TVÄTTSTUGA PÅ LANDET ÄR ......TERAPI.. FÖR SJÄLEN!!!  =)))

Kommentarer
Postat av: Lilitha

Fina bilder...men inte den på ekoxen...haha. Jo egentligen så är den ju väldigt vacker när man väl tittar på den. Kram Lilitha

2010-10-06 @ 14:33:09
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0