Hösten är underbar....

Det finns mycket där ute som man kan ha inne eller göra olika dekorationer med!!
Jag fixar till lite och försöker göra ett fint mail
som ska ut till mina vänner...
En julklapp som även ger stöd till ROSA BANDET!
149 kronor.
Tender Care den lilla burken med Bivax är en salva man inte kan vara utan.
hihihih.. hjälper mot allt som kliar eller är för torrt på huden.
Själv använder jag den till nagelband, ögon kräm, torra fläckar som kliar,
torra spruckna läppar.  (bara den burken kostar 100 kr ordinarie pris)
++++++

Kommentarer
Postat av: Sussie

Vilka fina bilder. Nu är jag nästan beredd att ändra mig...

2010-10-14 @ 15:38:38
Postat av: Sanna

Va!! Har du hittat kastanjer :) Fint!!!!

2010-10-14 @ 15:56:56
Postat av: Muffinstjejen

Sussie.. Du ser vad en bild kan göra... klart du ska köpa och ge till MAMMA kanske i julklapp eller syster. Köp lite prasselpapper Så knyter du in allt i det och en stor röd rosett om...fint till julklapp.. =))



Sanna: Kastanjerna finns inte alls långt ifrån dig..ett stenkast kan man nog säga.. SKOLAN =)) bara att plocka... ta några extra till mig.. =)) kram

2010-10-14 @ 16:07:59
Postat av: Sanna

Jaaa Jag vet MEN det är små hulliganer som kallas barn som "snor" alla!!!! Lämnar bara tomma skal kvar som ekorrarna ;)

2010-10-14 @ 22:16:37
Postat av: Muffinstjejen

MIna kastanjer va det just en lite hulligan som plockade åt sig åt mig....heheh. Hon går på skolan. LOVE... små hulliganer.



=)))

2010-10-15 @ 17:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0