Det finns inte ord för min oro!!!!!!!!!!!!

Imorgon ska jag upp igen till min vän som
ligger på NIVA!! Jag hoppas att hon snart får börja vara vaken lite. Just nu
är hon fortfarande ned sövd. =(((
Varför, varför!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kan inte fatta att det är sant!!
Nu exakt , fast förra söndagen satt jag och hennes X på akuten i anhörig
rummet och bara väntade på besked om allt ......... den stunden innan läkaren
kom in........... den stunden kändes som 1 år.......jag fick nästan ingen luft.!!!

Har försökt att vårda mig själv lite. Brist på sömn , SÖMN vad är det??
Sovit någon timma i natt, känns bra.
Kan inte skriva så mycket om allt som händer just nu,,, för jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0