Men hur skönt är det inte att ha en blogg...

Jag gillar verkligen att få skriva av mig.
Jag tycker att det läker när jag mår dåligt.
Jag får bort känslan som tynger mig, jag rensar helt enkelt.
Förr kunde jag tänka att ....
Den som läser min blogg måste tycka att jag är : Sorgsen person, bitter, fylld av elände.
Men idag bryr jag mig inte, bloggen är min , jag skriver för att tömma!
Ibland mycket smärta , ibland glädje!  LIVET helt enkelt!
Tack du vita papper och tack för att jag KAN skriva och läsa! (jag läser många bloggar, det berikar)
Inget är GIVET här i Livet, tänk på det alla!
Va rädda om er och glöm inte att säga till dina närmaste och vänner hur mycket dom betyder för DIG!
Vi tänker det men säger det allt för sällan!!

DU vän som känner mig,,,
JAG har valt just dig som vän för att jag
TYCKER OM DIG! GLÖM INTE DET!

=))
KRAM till Dig och alla andra som läser.

Kommentarer
Postat av: camilla

Det är underbart att ha en blogg och få skriva ner sina tankar. Dessutom är det ett utmärkt sätt att hålla kontakten med vänner och släkt som man inte träffar så ofta men som alltid finns med en.

Stor kram och stort grattis på födelsedagen imorgon söndag! Kram din rökfria vän camilla

2010-11-13 @ 23:46:49
Postat av: Irene säger...

klart du skall skriva av dig..det är ju din blogg och din "ventil"..fortsätt precis som du är..annars skriver du ju för nån annan..livet är ju precis som det du skriver om..upp ena dagen och djupt ner den andra..och jag håller med dig det är otroligt berikande att följa vissa bloggar..bl.a. din ..kram Irene

2010-11-14 @ 08:09:02
URL: http://terapi.blogg.se/
Postat av: Lilitha

Jag håller med dig fullt ut. anledningen till att jag började blogga var just för att det var saker som jag ville få ur mig och för att träffa på lite likasinnade människor. Och det har jag verkligen gjort... Så tack för att DU finns och berikar mitt liv. Kram Lilitha

2010-11-14 @ 15:40:25
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0