Fredag kan vara den bästa dagen i veckan!!

För mig är nog fredag den bästa dagen i veckan.
Jag har alltid sovmorgon. Sover lääääänge, duschar läääänge, njuter av kaffet lääääänge.
Sen bär det av till min SJUKGYMNAST och psykoterapeft !!
Finns den nån på jorden som
gett mig TRO och STÖD på min väg tillbaka från mitt hemska "skov" så är det HON!!
Jag är såååå GLAD att jag hittade henne den morgonen jag satt och surfade runt och
letade efter NÅN som kunde hjälpa mig att TRO på LIVET igen.
=))
SÅ föll det sig att jag fått ett brev om en föreläsning som skulle ske, där man skulle få
lite mer info om just min sjukdom och en sjukgymnast skulle komma och berätta lite om
vad hon kunde hjälpa till med.
När jag såg hennes namn kände jag igen namnet, hon har varit med en gång för länge sedan
i min första fas i rehab efter min hjärnhinneinflammation ( slutet på 90 talet)
HENNE måste jag få tag i , henne vill jag ha hjälp av.  Och på den vägen är det.
Hon har nog räddat mitt LIV, hon har fått mig att TRO på att jag har ett LIV igen!!!
SÅ fredagar för mig är den bästa dagen i veckan, för då får jag energi och värme av en
person som ger allt för MIG, som ser mina behov!
JAG är såååå tacksam för att hon finns för mig och tror på mig och ger mig vad jag behöver.
Finns det änglar....ja det finns det. Jag har på min krokiga väg i livet mött några.
HON är en av dom!!
NU blir det krypa ner i sängen och sova igen.... sova är också nått som är bra för själen.
=))
Va rädda om Dig och dina!
KRAMAR till Dig
KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kraaam <3

/ Y

2010-11-26 @ 23:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0