Nu måste jag nog sova ....

Har varit duktig idag. Haft tvättstugan, flera promenader med min guld klimp , cyklat till affären. Ja, jag har utmanat MR MENIERES SJUKDOM hela hela dagen...så de så!!
Imorgon blir det att packa lite inför helgens resa till PARADISET!  Nu ska det bli av, nu ska vi åka.
Längtar såååå,, vet en till som längtar. Idag när jag frågade (vet väl att han inte kan svara, men jag tror att han förstår) JAG frågade alltså min underbara voffe om han skulle följa med till landet imorgon.... GISSA om han blev glad,, huvudet på sne.. full fart mot grinden och sen den där blicken.... ok..ska vi åka eller???   =)
HAN älskar att vara där,, fri ,, komma och gå ut och in som han vill.... klart han längtar han med!!
Här ligger han i sin grop som han grävt i ljungen,,,där kan man hitta bollar, ben, ja t o m  en och annan strumpa!!
GODNATT vänner...nu ska jag sova så jag orkar imorgon.
TACK dagen och solen och värmen för att du var på besök även idag.  UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en underbar helg på landet!!! Nicko kommer väl frisera gropen nu efter vintern. Ojojoj så mycket lukter att kolla in :0)

2010-05-21 @ 20:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0