En ny dag och nya möjligheter...

Så vaknar man till en ny dag. Jobbade kväll igår. Hade Musik Cafe. Härligt. Blandat med folk, både gamla och unga.
Kvällens musiker var Kent Lundberg, sjunger allt från Elivs till Opera. Vilken röst!
Mycket trevlig kväll, somnade med ett leende på läpparna. När jag väl somnade, hahah . Hade svårt att komma ner i varv. Är glad att jag fixade kvällen, att jag orkade med ljudet (utan att få yrselanfall) Blev lite högt några gånger men jag gick ut i köket och lyssnade därifrån. =)
Nu blir det en fredag som går i egen tid, vård.  Jag ska snart ut och gå i vårsolens glans. Hunden väntar vid mina fötter och vi tror på en BRA DAG!
Skönt att det är fredag. Blir fredags mys ikväll och en god film tror jag. Ha de gott alla vänner... ses snart igen.
Nicko njuter av solen, önskar ni kunde höra ljudet han ger ifrån sig när han kör denna "gossegnugg" ,,titta i hörnet på höger sida i bilden..där ser ni hans syster som står och tittar och UNDRAR vad han gör och säger!!!??
HAHAHA
KRAM

Kommentarer
Postat av: Irene

solen gör underverk..på både djur o människa..så härligt ute idag..lät trevligt med musik-cafe det var länge sedan jag var på sådant..jag har mailat dig ang.inställningarna på FB..hoppas vi fixar det nu då ;o) / kram Irene

2010-05-09 @ 20:19:18
URL: http://terapi.blogg.se/
Postat av: Irene

Häftigt att du nämnde just det stället..jag/vi har varit just på Yasuragi/Hasseludden..toppenställe..gör gärna om det ! kram Irene

2010-05-11 @ 21:22:11
URL: http://terapi.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Jag hittade din blogg här Hur länge har du haft M?

Jag har haft mitt i ett år nu och precis som du har jag ett rör i örat!

Funkade super i 3veckor och sedan ramlade jag rakt ner i stengolvet med käken och fatta inte nått!!

Droppanfall!! Hjälp inte nu när yrseln har varit bättre!

Jag vill gärna få kontakt med någon som mig och hoppas att du vill höra av dig!!

2010-05-13 @ 08:33:12
URL: http://limal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0