Varje dag utan yrselanfall är en guda gåva!!!

Mycket små anfall har jag haft den sista tiden! Läkarbesök på Neurologen har gjorts och nu väntar jag på MR röntgen. Det kan ta tid. =(
Jag får väl ta en dag i taget och hoppas att det inte behöver ta 3 månader (vilket jag hört att det kan ta)
MEN nu till det POSITIVA....  Jag har haft 2 dagar utan anfall. Snart 3!!!
Känner just nu bara lite gung i kroppen och blir lite yr om jag läser länge, flyttar ögonen mycket fram och tillbaka liksom. DÅ känner jag av yrsel men det blir inga anfall. (karusell anfall)
SÅ jag är GLAD och TACKSAM för dessa dagar som varit NÄSTAN normala.
HAR t o m varit hos frissan och fixat håret (har fått avboka friss tid 3 gånger) MEN nu har jag klippt mig och slingat lite!! BARA det känns så UNDERBART, är rätt trött på att se mitt ansikte som blivit blekt, många många nya rynkor har dykt upp.
Inte så konstigt när man varit så dålig och nere sedan det första anfallet kom 7 november.
Nu har jag bestämt att jag ska beställa tid hos någon som ska få göra en skön ansiktsbehandling på mig. Det blir mitt nästa mål att ta mig ut och se annat en väggarna här hemma.
Nu ska jag göra fredagsmys....  idag blir det tai mat. MUMS....  (jag får göra lite eget till mig, med lite lite salt bara!!) MEN de går bra, börjar vänja mig vid saltfattig mat.
MEN jag längtar efter en stor skål.....
och 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0