Minnen gör hjärtat glatt........

Fått två nya vänner tillbaka i min tillvaro.. på FB ivarje fall.
Därför har det blivit att jag tänkt lite på saker vi gjorde ihop
med dom.
Idag har jag tänkt på en PÅSKfest vi hade här hos oss... efter att vi
precis flyttat hit ,, våren 1992.
VI spelade ett spel på kvällen där jag och "Robban" var ett spelpar.
VI VAR KANON BRA,, VI VAR FÖRST, VI VAR BÄST, ,,,, en bra stund.
MEN .... nått gick snett....eller kanske va det så att det hade gått ner
för mycket av nått som kallas alkohol ,,hahaha.
SÅ mitt i allt när jag skulle gissa på vad R ritade... så skrek han JA,, de
är rätt.. MEN det var helt fel.
HAN hade läst på fel rad vad som skulle ritas och då gick vinsten över till
dom andra ..
Så gick det utför,, och vi förlorade..hahahahahaha.
MEN va gjorde det.. vi bjöd på väldigt mycket skratt!!!!!!!!!!!!!
Om du läser det här R.  NU kan ju du och jag avslöja att VI gjorde ju såhär
för att dom andra inte skulle bli ledsna... det var ju våran påskgåva till dom..
vi lät dom vinna!!
hahahahahhahahahhaha
Minnen är gott för hjärtat.. värmde mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0