Min telefon ringde 23.25 ....!!!

Det är ALDRIG kul när telefonen ringer sent på kvällen/natten.
Det är speciellt känsligt just nu efter allt som hänt oss.
Det känns liksom som OLYCKOR och SJUKDOMAR för följer oss.
Det är också extra känsligt när jag inte har maken hemma,
han är i stockholm några dagar på jobb och julbord.

Så ringer telefonen 23.25 och jag har precis somnat!!
Min första tanke är ;  NEJ NEJ NEJ!! Jag orkar inte MER, jag vägrar svara,
jag ORKAR inte höra mer ELÄNDE!!
Men till slut rusar jag upp och tar telefonen, hjärtat slår i halsen och
hela köket snurrar.

Det första jag HÖR är:  Trafikljud, människor som skrattar och min kära MAKE
som säger HEJ! Oj, väckte jag dig! Ville bara ringa och säga GODNATT.  =))
Trodde inte du sov. Ville höra hur din dag varit , tänkte att det blir för sent
om jag ringer när jag kommer till hotellet. SÖTA MAKE,, SÖT OMTANKE,,
SÅÅÅÅ SÖTT!!    .........men det kändes inte så då, för jag var så jävla trött!!
(hihihihih)

MEN nu, känns allt bara sött!!

För i botten trodde ju jag att det var dax för
nya OLYCKOR!! Olyckan blev att jag såklart inte kunde somna om.
Mitt hjärta hade svårt att lugna ner sig. Så även jag.

Så idag är jag en trött, seg tjej. Som helt klart kommer att gå tidigt i säng.
MEN först, först ska jag se BONDE SÖKER FRU. SÅKLART!!  =))



Kommentarer
Postat av: Lilitha

Ja, tänk att man alltid ska tro det värsta...haha. Jag är exakt likadan. Hatar när det ringer sent på kvällen...



Vad skönt att det bara var din gulliga make..



Kraaaaaaaam Lilitha

2010-12-15 @ 16:27:54
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0