Jag letar REHAB,,,, jag är helt slut

Sovit oroligt inatt. Nu vill jag snart inte kämpa på själv längre. Nu vill jag få
släppa allt vad som heter: vara stark, stå ut, ta en dag i taget, leva här och nu.
JAG vill bara få hjälp att bli frisk, må bättre!
Jag försöker hela tiden se till att min familj mår bra, att dom får lugn, att dom får skratta, att dom inte ska känna sig låsta här hemma (ifall jag får ett anfall).
MEN nu ,,, nu när jag varit hemma här själv i 3 dagar...... nu känner jag!
JAG måste också få känna lugn, skratta, bli ompysslad. Men jag är inte van att ta emot,,,jag är van att GE!
JAG behöver få REHAB,,,,,men vart vänder man sig!!  Det värsta av allt är ju också att ALLT kostar så mycket PENGAR!!!  (det har man ju såklart när man ständigt är sjuk =(  INTE  )
Ser mig omkring,,,ser boken jag satt och läste ur igår. Min bok där Eva Dahlgren har samlat alla sina texter (från skivor/cd)
Framsidan är svartvit,mörk,,,man ser hennes ansikte , stort, ögonen och en lagom leende mun. HON är min stora idol, jag älskar hennes texter.
På framsidan har hon skrivit lite snabbt:  Eva Dahlgren   För att röra vid ett hjärta
Jag tänker direkt när jag läser dom orden:
RÖR inte mitt hjärta...............för då brister jag. =((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0