....jag får kanske besök här idag.??

Därför måste jag se till att besöket får se en FIN bild.....hehe.

HÄR får du en bild "jagsiv"  och alla andra besökare!!



en bild från "Lyckan" ,, fågelbadet som jag skrapade,grävde fram i berget
på våran tomt,,,, se så vackert ,,se vad naturen själv har skapat,,,en trappa.

Gissa om jag har mycket fåglar där..och andra djur som finns i skogen......




Här är en bild på min voffe.....den som ligger längst fram och som har en tjej
på besök. MEN,,, han är lite störd av att HON kommer och tar sig friheten att
LIGGA OCH SOLA PÅ HANS MORGONSOLPLATS!!!! 

Hur har hon mage att göra detta......hahahha?

VAD underbart det är att man har ett ställe att åka till, att släppa allt som styr hemma,
att bara få vara och njuta av natur och djur.



????  MEN,,,, jag bara undrar,,,varför måste vi ha dom här insekterna,,,,jag bara undrar?????

Kommentarer
Postat av: sivan

Underbara foton! Utelivet är det bästa i livet!

2009-05-05 @ 13:41:29
URL: http://jagsiv.bloggagratis.se
Postat av: Muffinstjejen

Hahaha ,,, visst är det härliga bilder. JAG saknar mina fotostunder,,måste fixa en ny kamera!! (min har gått sönder.. =(



Utelivet är ett friskt liv. =)



Kram vi hörs.. Siv



Tack för att du tittade in!!

2009-05-05 @ 15:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0