Men jag blir så jäv..... trött på min tillvaro..

Hur länge ska mitt liv vara såhär, jag vill göra massor med saker just nu.
Planerade för fullt igår.
SÅ vaknar man,,, och hela jävla jorden snurrar, och mitt i allt är det en
stormig finlandsfärja man går på. Men FATTA... jag VILL INTE ha den här
sjukdomen!!!  OHHHHH
Så nu har jag spytt galla över den.
NU till det vackra......
VI HAR SOL,, VI HAR SNÖ SOM GLITTRAR,   MAN BARA LER NÄR MAN TITTAR UT!!
Så jag avslutar med tacksamhet....
Jag är tacksam för att jag har en familj
Jag är tacksam för att min 17 åriga son förstår och hjälper till
Jag är tacksam för att jag fortfarande TROR på morgondagen
Jag är tacksam för att jag orkar sitta här
Jag är tacksam för att DATORN FINNS,,,  önskar bara att jag hade en LAPTOP,,, heheh
Jag är tacksam för att jag SER det vackra ute idag...
Jag är SÅÅÅ LYCKLIG OCH TACKSAM för att min man är sååå underbar.
Jag är tacksam för att min voffe är mig ständigt nära och ger mig värme....
KRAM vänner...jag kommer igen.. snart,,  hoppas jag,, en dag i taget.. så gör vi...
Tjingeling....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0