Inget förvånar mig längre....

...... ringde röntgen idag.  Tror Ni att min remiss fanns där.?????
Nä,,den såg hon att den var i en annan stad (som har drop in röntgen)

Min läkare och jag pratade just om detta och kom fram till att det blir
inget bra för mig. Jag har svårt att ta mig dit,,,så Läkare lovade att ordna
så jag fick komma till röntgen här i min stad!!!

Nu har jag väntat 3 veckor på tiden. Inget har hänt. TUR att jag ringde idag!

Nä, då får du prata med din läkare. vi har inga tider förrän i mitten på maj.
(jag ska träffa spec.läkaren den 8 maj, då vill han ha bilderna på min fot)

Ändra den tiden då säger hon i luren..................... jag blir tyst. Sen säger jag
NEJ,,då går inte ,,då får jag vänta ytterligare 2 månader på en ny tid till
denna läkare som bara kommer varannan månad till våran vårdcentral.

Hon hör nog också att jag börjar bli lite LEDSEN....... så säger jag.... DU ska se min fot,,,
jag har gått såhär sedan den 4 mars.

DÅ blir hon medmänniska........................  - DU,,jag har ett återbud här ikväll  (kvällsöppet idag)
...kom kl 18.55 ,, VÄLKOMMEN!

TACK o TACK o TACK.................

tack för att DU i telefonen ordnade detta och Tack snälla VÄN S  som fixar och kör mig ikväll!
(mannen är ju i stockholm och jobbar)

Efter samtalet gick jag in på Triumph sajten och beställde mig 2 fina BH. JAG behöver det,,
dom är jätteskööööna så jag tog 2 st. De är jag värd.




Kram alla där ute som på något sett står ut med mig just nu och som finns för mig!!!!
LOVE YOU ALL....

Kommentarer
Postat av: camilla

å så bra att du äntligen får komma iväg!

Det är verkligen skrämmande vad det slarvas med remisser hit och dit!

Min vän kan en knuta i bröstet och har väntat och väntat på att de ska höra av sig så hon får komma på mamografi men när inget hände ringde hon efter en månad och gissa vad? SKickad till FEL STÄLLE som inte ens utför mamografi...och där blev den liggande. Suck.

Hoppas du får hjälp med foten idag! Lycka till!

Kram

2009-04-20 @ 17:08:10
URL: http://rokfrirokare.dinstudio.se
Postat av: Fia

Hej vännen! Åh vad skönt att du fick en tid, hoppas du snart får ordning på din fot. Saknara våra promenader, men jag är ganska skröplig också så det blir inga längre promenader för mig heller. Vi får ta en kaffe snart istället!! :) Kram!

2009-04-21 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0