Minnen från förr,,,,

,,,, en del får JULBORD.
Jag orkade inte laga mat änns idag..... det blev snabbmakaroner med lite extra smöt och en stor klick ketchup!!
 
(hittade denna bild,, så ska jag göra nästa gång jag äter denna ljuvliga måltid....heheh)

Ja, den här typen av mat levde jag på när pengarna var slut och det minst var 1 vecka kvar till lön.
Så var det när man började LEVA ett EGET LIV.. hehehe.  Tur att jag hade en beundrar,, (min man) som kom
med en pizza då och då efter jobbet.  Inte konstigt att jag GILLADE honom ,,,,GILLAR fortfarande MYCKET!
Mannen alltså....inte makaroner,,, blääääääää.  MEN ok,, jag blev mätt!

Som tur var hade jag den bästa efterrätten,,,,,tack SNÄLLA "vintersolsken" för att DU köpte


en Napoleonbakelse åt mig idag!!            DU ÄR GULD!

Nu är det dax att ta Panodil, och krypa ner en stund igen.....suck.

KRAM vänner

Kommentarer
Postat av: Rozie

Kramar till dig, sötnos! Krya på dig så "ses" vi snart igen! // Rozie

2008-12-16 @ 20:09:03
URL: http://ruggugglan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0