Jag har varit duktig....

..... på att "dricka"
..... men nu har jag slarvat några dagar

..... KAN de vara därför jag NU fått ,,,, urinvägsinfektion,,,,,+ nästa dag en HALS som
brinner och gör ont och en näsa som rinner hela tiden.

Ja, vem vet varför....så är fallet ivarje fall.... OK,, hur ser jag ljust på detta då....

..... jag får ligga och slöa
......jag får läsa böcker
......jag får dricka mycket GOTT te
......jag får kolla på filmer som jag inte hunnit kolla
.....jag får GILLA LÄGET OCH TA DE LUGNT.....

tjingeling från en tjej som är lite sjuk just NU..............

Kommentarer
Postat av: vintersolsken

Stackars dig. :( Ja vi får vänta med fikan, hoppas du sparar en bit åt mig. :) Hörs i telefon. Krya på dig kramar.

2008-12-08 @ 08:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0