Ibland bara händer det....

Jag har varit en duktig tjej....   =)))
Idag har jag haft Nickos bästa kompis här hela dagen.
Dom bryr sig inte så mycket om varandra men dom
tycker om varandra...hahahha.
(OBS. Gammal bild)
Jag har hjälpt A med att vara hos henne när hemtjänsten städade.
A var alltså inte hemma och hemtjänsten går inte in om ingen är hemma.
Jag har städat hemma, på ett mycket försiktigt sätt...Tosca är LIVRÄDD
för dammsugaren.
Jag har börjat förbereda middagen som vi ska bjuda på imorgon. Familjen
W kommer på fredagsmys hos oss.
Jag har varit ute på 3 hundpromenader.
Jag har börjat tvätta i tvättstugan NU och kommer inte vara klar förrän vid
22 tiden.
Jag måste helt enkelt varit en riktigt duktig tjej idag...eller hur?
Därför smällde jag i mig EN
....precis nyss. Känns helt OK efter en sån här DUKTIG DAG..hahaha.
Snart kommer maken hem från storstaden!!  De tycker jag om!!
tjingeling... nu är det dax att gå till tvättstugan igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0