**** Lill Lördag ****

.....hihihihi  vilket ord.
Men så är det, mitt i veckan (när man var yngre var det en festdag)
OHH.. hur orkade man...hahahahaha.
Fast jag tänkte allt ha lite LILL LÖRDAG idag, göra någon god
middag till sonen och mig (mannen är i stockholm åter imorgon).
Titta lite på hockey, ja ta mig tusan kanske man skulle slå till med en KALL ÖL till
matchen !!
Imorgon är min sista jobbdag för den här veckan, kanske kan fira in den lite ikväll redan.
=))
.... ja de hade varit gott! Men för långt till ett systembolag. Får bli en kall päron cider.
=))

Kommentarer
Postat av: irene säger

synd du inte fick din kalla öl till hockeyn..en sån vore perfekt nu i den kvävande värmen..här väntas åska o regn till natten .. det känns i luften..

själv har jag precis frossat i frasvåfflor med vaniljglass o vispad grädde..det var jättegott..mannen min fick lite sylt han oxå..men jag försöker undvika socker i möjligaste mån..ha en skön försommarkväll..så hörs vi // Kram Irene

2011-05-11 @ 18:47:40
URL: http://terapi.blogg.se/
Postat av: Lilitha

Jag tog mig en kall öl i kväll, det var nära till kylskåpet...haha.



Kram söta du...

Lilitha

2011-05-11 @ 22:49:59
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0