*** Varför känns det bättre???? ***

Varför känns det bättre i själen ibland när man köper sig något.
Att man får LUST att just köpa något, trösta sig liksom.
Jag kommer sälla dit,,,till köpandet. MEN jag tänker, drömmer
och skriver ner vad jag skulle vilja HA.

Men jag kommer inte till handling.... jag kastar listan... jag
vet att livet blir inte bättre/friskare av att jag får en Laptop eller
en ny mobil (som är min egen från början, jag ärver alltid),
eller en ansiktsbehandling, eller en SPA upplevelse,
eller lite nya kläder, eller allt annat smått och gott som
stod på den där listan.
NÄ... man blir kanske nöjd för en stund. Sen är man tillbaka på ruta 1.
Men det klart....jag fortsätter att DRÖÖÖÖÖÖMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA  =)))

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tror inte livet blir bättre av saker, men absolut av upplevelser! Det är ju det som är livet så fortsätt drömma och spara till din spa-resa. :)Kram!

2011-01-07 @ 22:29:57
Postat av: Anonym

Jag sparar,,, och VI ska åka FIA!!

kramiz

2011-01-07 @ 22:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0