Färger gör att man blir VARM i hjärtat!

...kanske Du blev lite VARM och GLAD!
HOPPAS!!

Kommentarer
Postat av: Muffinstjejen

Jag pendlar mellan glädje och sorg, jag pendlar mellan hopp och förtvivlan, värmen ligger så nära kylan, glädjen så nära tårarna... tusan vilken stormig dag det är i mina känslor!!!

2011-04-25 @ 17:37:15
Postat av: Fia

Hej vännen! Vilken härlig bild. :) Hur mår du? Jag har också haft en stormig dag i mina känslor... Annars har påsken varit fin. Det var toppen att ha med husvagnen till mamma och pappa. :) Nu ska jag fixa lite för morgondagen då jag ska jobba några timmar. Promenerar gärna i veckan, har inte kommit upp i mina 10000 steg under påsken trots att jag gått mina gamla runda två dagar när vi varit "hemma". Kram kram.

2011-04-25 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0