Hon har börjat vakna.....

Efter att min vän varit ned sövd i 10 dagar har hon börjat att vakna igen.
Igår stängde dom av sömnmedlet och nu tar det några dagar till innan hon är
riktigt vaken.
Jag har varit så spänd och orolig så när jag fick beskedet idag vid 12 tiden,
bröt jag ihop. AV GLÄDJE och så kom allt som jag haft inne i mig under dessa
10 dagar.
Jag hoppas att jag ALDRIG mer behöver ha denna känsla.
Jag fick med egna ögon se idag hur hon öppnade sina ögon när vi sa hennes namn.
Jag fick se henne röra på sina ben, armar. NU ska vi kämpa tillsammans tillbaka
till livet igen. Hjälpas åt med allt som behövs, för REHAB tiden kommer bli tuff och lång.
MEN TILLSAMMANS ÄR VI STARKA!!
Nu ska jag själv vila lite och få kraft, har känningar av min sjukdom / menieres sjukdom .
Inte så konstigt , efter all press som varit och är. Skönt att inte något anfall kommit under
dessa 10 dagar.
(men jag KLAGAR inte, finns helt klart värre saker)
Fast jag måste vara försiktigt annars blir jag ju inte till nån bra hjälp1
Så nu blir det natti natt.... tror nog att detta kommer bli min första bästa natt på mycket mycket länge.
=)

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad glad jag blir för både hennes och er skull! Jag tänker massor på er. Skickar massa kraft och energi. Kram!

2010-10-28 @ 08:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0