Jag är inte ensam.............. =)

Jag är så GLAD för att min dumma sjukdom faktiskt har något GOTT med sig.
JAG har träffat en ny vän. Som vet precis vad jag går igenom.
Nu känner jag mig inte alls ensam i min värld, nu vet jag att jag inte är TOKIG,
det är såhär man kan känna sig när man bär med sig ett MONSTER till sjukdom.
SÅ tacksam för att jag fått denna nya vän. !!!!   =)
Nu kommer snart några vänner och vi ska ha pizzabuffé och fredagsmys.
(själv äter jag sallad med lite taco, pizza är för salt) Men vad gör det, jag gillar
sallad!!  =)
Så önskar jag att kvällen blir lika mysig som dagen!!!   =)

Kommentarer
Postat av: Irene

låter mysigt..både med ny vän o fredagsmys..livet kan vara så härligt ibland..// Irene

2010-03-19 @ 17:19:55
URL: http://terapi.blogg.se/
Postat av: Sussie

Tänk att man kan bli så lycklig över att någon annan känner igen det konstiga man själv upplever tillsammans med Mr Ménière. Och att man kan få nya vänner :)

2010-03-23 @ 10:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0