Försöker verkligen få JUL här hemma.....

Julgodis har jag gjort, fudge (blev fiasko, men sonen gillade det ändå) , marsipan till mannen med smak av russin och whisky(han supergillade det) Cocostoppar rullade i choklad (jag superdupergillade detta + övrig familj)
Har gjort köttbullarna. Har klätt granen. Har köpt julklapparna som skulle köpas. Har jobbat klart för det här året!
HAR INGEN LUST MED JUL
HAR INGEN LUST MED NÅTT
MEN JAG GÖR ALLT ÄNDÅ!!  ...........för vem , för familjen.
Så hör jag från han som alltid älskat julen och allt som hör den till.
- MIG KAN DE KVITTA.
=(((

Kommentarer
Postat av: Camilla n

Önskar dig en riktigt God Jul hursom helst....

Kram Camilla

2010-12-23 @ 10:12:41
URL: http://camillanord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0