Tänk att viljan är såååå mycket starkare...

..... än min kropp.

SÅ nu mina vänner. Är jag ur sängen. Uppe på benen (haltande), men jag är uppe!!!
OCh här tänker jag vara.

Har varit ute och gått 3 gånger idag, lämnat Oriflame kataloger hos vänner. Fått en
pratstund både här och där, GUD va gott de är att få träffa FOLK igen. hahaha

Stegräknaren visade 10635 steg.  DUKTIG FLICKA!!  hahaha

Nu ska jag krypa ner,,,, läsa bok och drömma sött ,,,

KRAM

HÄR SER DET VARMT UT,,,om man ser att just alla står och SOLAR SIG..... hehehe
Annars är de nog inte det stället jag drömmer om att vara på precis.
Fast jag ÄLSKAR PINGVINER!!! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktigt jobbat, men var rädd om dig. Jag längtar till jag kan ta på mig stegräknaren igen! Kram Fia

2009-04-01 @ 13:07:52
Postat av: Sara

Åh vad härligt väder det är idag! Skönt att foten är bra igen! KRAM

2009-04-01 @ 13:07:55
URL: http://bananensvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0