Jag brukar få tillbaka..

.... öppnade brevet igår kväll! Fick en chock!!

Jag fick RESTSKATT!!

Jag brukar få tillbaka några hundralappar.

Jag brukar behöva dom på semestern, eftersom min lön inte är den
fetaste precis.

HALLÅ,,, hur ska de gå nu.???

SÅ här blev det visst...... vi sänker skatten säger moderaterna.... vem gynnar det!!?????

DOM RIKA!!!

INTE den som är låginkomst-tagare inte...nej nej... då får man RESTSKATT!!! 

TACK så Mycket för det!!!   =(

 ÖNSKAR JAG HADE DET HÄR TRÄDET !!!!!


Tack o LOV att det är SOL idag... något positivt!!  TACK SOLEN FÖR ATT DU VÄRMER MIG!

Kommentarer
Postat av: RESESNACK.

gud, vad trist med restskatt :(



svar: jaha, men det låter ju underbart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0