....Jag längtar så till Yasuragi....

dag får bilderna tala för mig.... jag längtar verkligen DIT!



VARM VARM KÄLLA, utomhus.... strax nedanför glider Silja Line förbi.



VILAR i en skön soffa och bara ÄR,,



SÅ vackert det är med STENAR, mycket stenar är det på yasuragi.



ALLA sinnen får sitt på detta underbara ställe. Maten du beställer
gör dom framför dig, 5 rätter väl uträknade för att ge dig ALLT.

Har du inte varit på detta Japanska SPA i stockholm,,då bara måste du ge dig
själv denna otroliga upplevelse.

Du behöver inte ha med dig finkläder, för du går i en Yukata under hela vistelsen.
Även när du äter middagen på kvällen har alla sin Yukata på sig.
Sina vita tofflor som man får.
DU får också baddräkten . Allt får du ta med dig hem när du åker.
HÄR får man alltså bara VARA ,,alla är lika.
=))
Gå in och läs om hur man BADAR på Japanskt vis... sköljer bort sin oro,bekymmer os v.
http://www.yasuragi.se/
Finns ett bra erbjudande om man kan åka söndag till måndag. KOLLA det!
(den brukar jag/vi ta)



Va rädd om din själ.... ge dig själv en SPA helg.

Man behöver inte ta behandlingar första gången man är där, det
räcker med att bada och tvaga sig, gå på någon qi-gong eller yoga
stund som är fria utan kostnad alltså.

Jag sparar 5 kr och 10:or just nu, + att jag försöker sälja lite extra i Oriflame
så jag får ihop till en resa.
JAG BARA SKA DIT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0