.....tänk att det ska vara så svårt!

Jag kämpar dagligen att verkligen vara ...HÄR och NU!
Inte se bakåt och minnas mina hemska månader med yrsel och allt
vad det har ställt till.
Inte oroa mig för imorgon, veckan som kommer. o s v.
Att leva HÄR och NU, kanske t o m  förmiddag, eftermiddag. Inte längre.
Varje gång jag träffar nån så frågar dom förstås, HUR mår du? Hur går det?
Vilket jag själv skulle gjort... men gud jag är så rädd för att säga svaret.
JO,, jag har mått skitbra. Jobbar, allt är liksom toppen. Livet är tillbaka.
För så är det ju......men... där kom det... ni vet MEN!!
... varje gång jag sagt detta för mycket.....så PANG... ligger jag igen och
har yrseln tillbaka!  =(
Finns ett ordspråk tror jag som går såhär...
MAN SKA INTE ROPA HEJ FÖRRÄN MAN ÄR ÖVER BÄCKEN.
Det är detta ordspråk som finns i mitt huvud..men jag vill ju
SKRIKA.. ut min glädje att jag klarat ytterligare 1 dag till!!!
DUMMA ORDSPRÅK!  =((
Nu har söndagen snart gått mot sitt slut och jag har hunnit ganska mycket idag....
* Ätit en lång frukost  (älskar frukost)
* Varit ute på promenad med hunden (skön höststund med mycket dofter,,löv och jord )
* Varit och lämnat oriflamevaror hos en kund
* Varit och handlat gott gott mat... Burger King  (denna mat kan jag inte äta när jag har mitt yrselskov, för salt)
* Varit hos min mamma och pappa (vilket inte sker så ofta av olika själ) Blev en bra stund!!
* Varit på Biltema och köpt FINA gummistövlar, svarta, röda  med vita blommor!
* Haft privat  chaufför (sonen)  =))
* Haft en stund i soffan framför "Ensam Mamma söker"  , funderar lite där.. Varför kan det inte vara en pappa med också.. Ensam mamma eller pappa söker!!!??
* Gjort Toast, gott
* Skickat in Oriflame ordern.
Nu , nu ska jag ta och lägga mig i sängen och kolla TV... mannen har fixat alla sladdar och kopplat in TV från landet. SKÖÖÖNT .. vet vad som händer sen....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz till TV:en.
=)))
KRAM vänner....
Lev här och NU,,,

Kommentarer
Postat av: Sussie

Förstår precis det där med att inte våga "ropa hej". Men en klok person sa till mig när vi diskuterade detta att det ju faktiskt inte finns en enda människa som har några som helst garantier för morgondagen. Den tanken kan jag faktiskt tycka är lite tröstande.

2010-10-11 @ 10:48:41
Postat av: Sanna

Kul att du hittat stövlar och framförallt att tvn är inkopplad igen Nu kan du ju börja kolla på film igen när du vill :)

2010-10-11 @ 15:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0