Henne ska vi FIRA idag!!!

Jag slutade röka 1 september 2004!! I år firade jag alltså 6 år utan cigg!
Jag började ett nytt liv och fick på köpet NYA vänner genom en webbsida som heter
RÖKFRI. Där träffade jag en VÄN som betyder mycket för mig. Vi ses inte så ofta, vi
pratar med varandra via nätet då och då, men jag vet att hon FINNS där för mig.
Jag vet att vi alltid kommer ha det bandet till varandra!!
HENNE VILL JAG HYLLA IDAG!!  Hon firar nämligen  5 ÅR UTAN CIGG !!!!!!!!  =)))))
Du är bara BÄST Camilla och jag är såååå GLAD att vi hittade varandra! DU FINA!!!
Jag minns första gången vi sågs, en solig fin lördag i Stockholm.


En underbar helg när du visade mig ett ställe som står väldigt varmt i mitt hjärta idag.





Min plats att åka till när jag vill få vila och lugn i min själ.
(  www.yasuragi.se  )



DU är en underbar vän!! GLÖM ALDRIG DET!!


MASSOR MED GRATTIS TILL DIN 5 ÅRS DAG UTAN CIGG,,,DU ÄR BÄST!!

Kommentarer
Postat av: camilla

Puss!! Tack snälla!!

2010-10-31 @ 16:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0