Nyttigt för mig också...........

Idag har jag varit hos min vän på sjukhuset. Fick följa med och träna med henne idag också.
Vi var med på ett pass som kallas "Öppna Dörrar". Snacka om att lilla jag också fick nytta av
detta pass. (eftersom jag har problem med min balans o s v)
Vi kämpade på båda två och min vän skrattade lite åt mig och sa: Ser ut som fröken behöver
träna det här.... hihih.


=))

Efter passet var det vila för min vän , sen skulle hon ta itu med lite handcykling o s v.
Jag och en som jobbar på REHAB gav "min vän"  lite berörings massage innan det var dax för nästa pass.
DÅ mådde hon gott och somnade nästan en liten stund. =))




Sen blev det riktig vila för henne efter 2 pass. Jag tog bussen hem och tog mitt nästa pass.


TVÄTTSTUGAN.....  Snacka om att jag har varit duktig idag.....men min vän hon har varit DUKTIGAST!!!

Tjingeling....nu ska jag till tvättstugan.

Kommentarer
Postat av: Lilitha

Ja ibland önskar man att man kunde trolla...haha. Kraaaam på dig.

2010-11-15 @ 23:47:48
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0