Försöker lägga upp MÅL.....

NEJ inte fotbollsmål!!
Världens bästa målvakt ser Ni annars här!!  =)

NÄ, mål som jag ska ha, vad jag vill göra för att JAG ska få energi och må lite bättre.
HJÄLP, det är jättesvårt. Återkommer hela tiden till att jag vill göra så mycket för dom som behöver mig.!!

HJÄLP , vad vill jag med MIG!!??
Vad mår JAG bra av??
Vad kan jag göra??
Vad ger mig ORK?

Varje gång nån frågar mig vad jag behöver, blir jag så ledsen inuti... =((
(det kommer från barndomen, vill inte gå in på den biten djupare just nu)


JAG VET INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????VAD JAG VILL!!!!


(Jag vill att mina nära och kära ska må bra för DÅ mår jag BRA!!)

Ett MÅL är i varje fall att jag ska lyssna på min kropp lite mer!!
Och nu säger MAGEN, kurr kurr. Dax för en liten måltid.

MEN sen ska man ORKA att göra något också.........blääääääääääääääääääääää!!







Kommentarer
Postat av: Sussie

Funderar på vad jag själv skulle sätta upp för mål. Kanske målen inte behöver vara så stora. Att läsa en bra bok, gå en promenad, träffa en god vän, göra smycken, baka efter ett nytt recept, laga en god måltid är ju små saker, men som man kan må bra av. Ett mål jag har i november månad är att gå ett visst antal steg om dagen. Då mår jag bra och sover bättre!

2010-11-18 @ 16:55:14
Postat av: Muffinstjejen

Sussie... Du är så himla KLOK. Du är verkligen min MENTOR när det gäller att leva med "en sjukdom, Mr Menieres",

TACK söta snälla för att DU finns där och peppar och ger råd.

TUMMEN UPP FÖR DIG!!



KRAM din vän

Muffinstjejen

2010-11-18 @ 20:11:25
Postat av: Lilitha

Jag tror, av egen erfarenhet, att det är viktigt att man lyssnar på sitt inre. Vad vill DU göra, vad mår DU bra av. Jag tror att det är lätt att man gör som de andra vill. Jag vet ju inte hur det är med dig. Jag har varit i samma situation...och till slut så brister det. Själen måste oxå få omvårdand... Ta hand om dig själv och strunta i andra ett tag. Se till att få egentid om du inte har det. För om du mår bra så gör nog de runt dig det oxå.Sköt om dig och ha en riktigt mysig fredagskväll. Kraaaam Lilitha

2010-11-19 @ 13:57:43
URL: http://lilitha.blogg.se/
Postat av: Irene säger...

Håller helt o fullt med Lilitha lyssna på vad din inre röst säger och LYSSNA till den..du hittar svaret i dig själv bara du ber om dem..kram Irene

2010-11-19 @ 18:55:23
URL: http://terapi.blogg.se/
Postat av: muffinstjejen

TUsen tack ,,,, för att ni finns!

Jag jobbar just med det...att lyssna på min lilla själ.

=)

KRAM KRAM

2010-11-19 @ 21:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0