Jag har inte varit på stan.....

.... jag vet inte när jag var på stan sist. Jag behöver verkligen köpa mig nått nytt.
Eftersom man varit stilla så mycket, har antingen kläderna KRYMPT  eller så har JAG ÖKAT!!  =)
Tror det sista kan stämma.
Tänk att man en gång i tiden ALDRIG gick upp i vikt. Vägde ca 55 kg.
Så fyllde man 40 och då small det till................. sen slutade jag röka (5 år sen)
då small det till igen... 59 kg.
Så blev man sjuk i november med Menieres sjukdom..... nu säger vågen 63 kg.
=(   MEN det kunde varit värre. SÅ jag ska inte klaga!!!   Och jag vill äta gott, jag vill kunna ta en
kaka utan att få nån slags ångest över det. SÅ jag äter gott, och jag tar en kaka och jag tar en choklad bit.
Jag drömmer om en dag på staden.... handla nått nytt,,, äta nått gott, njuta av en shopping dag.

Kommentarer
Postat av: Irene

jag är också påväg mot 63..men från det andra hållet så att säga..äntligen efter 3-4 år av rasande viktuppgång..har jag lyckats vända trenden och lyckats bli av med 12 tunga kilo (genom LCHF-kost) så att älskade vågen äntligen börjar på 6...

jag har 6,9 kilo kvar dit och när jag når i mål blir jag själaglad..jobbar stenhårt på det..varje dag..just nu sitter jag med kaffe..vispgrädde o halvfrusna jordgubbar..mums..(tillåtet) med min lilla kommentar till dig idag så hoppas jag på att du känner dig nöjd med din nya vikt..för trots allt är det nog inte alls så illa som du tycker själv..jag är säker på att den klär dig // kram

2010-05-20 @ 21:22:05
URL: http://terapi.blogg.se/
Postat av: Anonym

KRAM på dig vännen... du är söt du. Vet inte så mycket om den där kosten du äter..men det låter ju helt klart GOTT...grädde till kaffet. hehe

kram

2010-05-20 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0