Vi är trötta idag......

Efter en natt med 2 hundar som försöker göra upp VEM som ska sova hos MIG,
kan jag tala om att VI ÄR TRÖTTA ALLA TRE!
Såklart vann damen,,hon som är den gamla ...hon som är alfahanne, fast hon är tik. hahaha
Min kära hund ger sig inte på GAMLA DAMER. Men unga tjejer kan ha säga TILL. Fast här delar
han gärna soffan med en ung tjej....för hemma  hos henne får man vara i soffan...hahahah..
Bäst att vara snäll då!!  Stor och liten hund gör det trångt för andra att sitta med..hahaha
Men vi lyckades..tror vi var 3 vuxna och 2 hundar i soffan.... NÄRHET heter det!  =)

Kommentarer
Postat av: Fia

Idag hade mannen med sig sin jobbdator hem så nu har jag kunnat titta in hos dig här på bloggen igen. Tack för att du är min vän. Kram!

2010-01-27 @ 22:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0