NÄR,,, NÄR.... ska solen lysa i mitt liv igen!!???

1 augusti, min älskade make fyllde år. Gjorde mitt allt för att orka ge honom lite sång och paket. Sen var jag tvungen att berätta hur dåligt jag mådde.
Började dagen med att se dubbelt när jag vaknade, världen gungade och jag var så ljudkänslig så jag blev blev jätte yr varje gång jag pratade (hörde min egen röst) eller om nån annan sa något högt eller när Nicko skällde,,höll på att ramla av hans skall... 
Så vi fick såklart packa ihop och åka hem  Resan gick OK.
När jag kom till Akuten fick jag hjälp direkt, allt gick fort där och efter knappt en timma var jag på Öron avd inlagd.
Kom hem för en stund sedan. 
Idag har jag fått ta bort röret i örat, jag LOVAR det var SMÄRTA!! Går inte att ge bedövning när man tar bort rör, bedövningen får nämligen inte gå in i inner örat för då blir man jätte jätte yr. Därför tar man bort röret UTAN bedövning. OK,,det går fort men *=¤"# ... vilken smärta. 
Nu ska hålet i trumhinnan läka igen och sen blir det förmodligen dax att spruta in giftet som ska ta dö på min balansnerv, som i sin tur gör att jag inte kommer få fler anfall. MEN det är en seg behandling och jobbig. Varje insprutning innebär YRSELANFALL som kan vara någon dag och sedan är man RIKTIGT ostadig ett tag. 
Såklart är jag rädd och orolig, men jag vill inte fortsätta att ha det som jag har det nu. Mitt liv är liksom inte något liv. 
Men just nu får jag bara stå ut,,, och vänta ut läkningen..Kan ta ca 2 veckor. =((
VI kan ju helt klart säga..... någon vidare SEMESTER det har VI INTE HAFT.... den hemskaste sommaren i mitt liv.
=((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0