Jag önskar mig...

.... nya vårskor
.... nya byxor (snart 1 år sedan jag köpte några, hittar ALDRIG byxor, ger upp)  =(
.... nya kläder helt enkelt,,kanske en ny garderob ,, min är svart och tråkig.
.... nån som gjorde om mig...??? ( mitt yttre alltså)  =)

  (matte,,du behöver inte göra om dig för min skull)


.... nya vårgardiner till köket
....en ny ytterkruka till framsidan, med massor av vårblommor i.  =)
....
.... ett brev hem där min arbetsgivare säger att NU ska vi höja din lön lite, klart du ska ha mer
än minimilön fast du har en lönebidragstjänst. För jag jobbar ju lika mycket som alla andra, fast
bara 25 %. (vilket jag inte kan rå över,,pgr av min sjukdom)

....  EN FRISK KROPP

MEN det jag önskar mig MEST är :

...att alla får känna KÄRLEK,,,
JAG kan låta alla mina önskningar få vara...... BARA JAG FÅR KÄRLEK!!

OCH de får jag.




AV min FAMILJ och MIN HUND och MINA VÄNNER.

Kommentarer
Postat av: RESESNACK.

det var en del önskningar det, hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0