Jag klarar det här,, jag kan

Jag klarar det här, jag kan fokusera, jag är inte trött, jag är inte rädd, jag är  STARK.

Ja NI mina kära läsare. Just nu är det MYCKET som händer här hemma hos mig.
Med mig och min familj. Jag orkar inte änns berätta , jag vill inte berätta, jag behöver
ta luft och sortera och fokusera och hitta vägledning...innan jag kan släppa taget om
det som sker och allt som sker i mig och mitt huvud.

MEN vem har sagt att LIVET är LÄTT!!!??

 JAG tror på LIVET,  SÅ det är bara att fokusera och hitta ljuspunkterna.

Imorgon ska vi på middag hos goda vänner, ska bli gott att komma hemifrån lite.

Nu ska jag krypa ner hos min man, ta hans hand och bara finnas där.  HAN behöver
det om NÅGON. Ibland behöver man inte säga så mycket,,,,man behöver bara vara med.

KRAM och sov gott....


Kommentarer
Postat av: Fia

Känner med er!! Tack för en jättetrevlig kväll! :) Kram!

2009-06-06 @ 11:02:57
Postat av: camilla

tack för titten på min blogg! Ja, nu är det snart dags för jobbet på äldreboendet igen och jag längtar verkligen!!! Nästa måndag är det som gäller:-)



Vad det än är som hänt er så hoppas jag på en snabb lösning och att ni får det bra..

Varma kramar Camilla

2009-06-08 @ 18:02:27
URL: http://camillanord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0