Jag kan ha strul med systemet...



INTE vilket system som helst, utan detta STORA system. Den 17 juni blir det DATORTOMOGRAFI av
hela BUKEN.

Jag kan inte sitta och säga att det känns bra, eller jo, de klart det är BRA att dom ska kolla detta. MEN jag är
livrädd för VAD dom kan hitta!!!???????

MEN visst, TA inte ut något i förskott som nån sa......... LÄTT ATT SÄGA........ SVÅRT ATT GENOMFÖRA.

FOKUSERA var dag ,,en dag i taget, men rädslan blir bara starkare och starkare........
Som grädde på allt detta.....har min älskade make klappat ihop..... han har gått in i väggen..

Nu går vi på sparlåga här....... 

Dax att ta vila lite ,,,,, snart är de dax för vardag.....tvättstugan.

Kommentarer
Postat av: linda 1973

Kommer in och ger dig en värmande kram....

Tänker på dig /er.



Kramar om länge!

2009-06-09 @ 21:19:05
Postat av: Christina

Finns hos dej ....du vet att du kan ringa när du vill. Kram

2009-06-10 @ 08:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0