Varför blir de såhär....

.....                    

I helgen är det HJÄRTEDAGEN,,,
den tycker väl jag att man alltid ska ha
,,,, visa och säga sin kärlek till nära och vänner.
 
Inte på nån speciell dag liksom.

MEN ok de är i helgen.......JAG skulle vilja ha en fest,,
där alla är med, vi äter gott och vi mår
gott tillsammans........... 
MEN, ,,,,, som vanligt är det inget som händer om inte JAG tar tag i det.
Igår satt jag och tänkte och tänkte, men nu känner jag ,,,, att NÄ.
Eftersom ingen säger nått och ingen hör av sig, NÄ,  men då är jag nog
ingen kär vän.

SÅ JAG LÄGGER NER NU!!!!!!!!

JA;, jag lägger ner.
Känns konstigt det här...att alltid vara den som ringer runt och grejar....
inget gensvar..nä,, nu räcker det.



Sorgligt är det....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte sant. Du är en kär vän för mig i alla fall! Men jag förstår din frustration. Jag skulle också lägga ner om det bara var jag som tog initiativ, har faktiskt gjort det med en del vänner som varit sådana. En del har det runnit ut i sanden med och andra har själva tagit tag i saker när de märkt att jag inte driver det längre. Det blir då ganska tydligt vilka som är ens riktiga vänner. Massor av kramar från vintersolsken!

2009-02-10 @ 19:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0