Tänk att det känns som igår....

.....nästan ivarje fall!!

MEN de är 25 år sedan vi sågs, sen vi pratade.
Fast vi pratade inte så mycket då,,,vi grät nog mer,
. (för de var på våran fina väns begravning)


Efter det har jag inte varit i min hemstad, inte träffat någon.
OCH NU,,, nu har jag fått kontakt med några igen.
DU är en av dom.
Genom Stay Friends hittade jag många av mina gamla klasskamrater och vänner.
TACK för att Datorn och chatt finns.... känns som jag hittat lite av mig själv igen. Eller en
del som jag liksom bara kan dela med dom som finns där...

SÅ snart,,,snart ska jag tillbax till min lilla hemstad,
 DÅ ska jag träffa några av mina vänner
och Dig! 
JAG ser fram imot det,,, väldigt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0