Jag är helt...LOST

Jag vet inte hur jag ska ta mig ur detta....jag vet inte hur jag fixar detta, jag vet inte varför jag hamnat  i ett
"sjukt mönster" , jag vet inte varför jag hela tiden sätts på prövning. JAG vet att jag gör mig själv till ett OFFER just nu. JAG VET,,men jag vet inte hur jag ska må bättre!!!
Det känns som jag bara vill gå......................... men huvudet säger: SÅ GÖR MAN INTE.
Vet inte om det är bra eller dåligt.... önskar jag kunde släppa förnuftet.
Önskar så in i helvete att livet vore mycket mycket bättre än va det är NU.
Fan ta allt..........

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag förstår dig helt och fullt!!! Man måste få "kräkas" när man har det så motigt som du har det just nu!! Hoppas jul och värme gör det lite bättre Kram

2009-12-15 @ 19:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0