Jag som längtat så.....

... efter ett GOTT JULBORD!!
Nu ligger jag här igen!!


De är faktist inte rättvist!! Jag känner så!! Tårar faller, jag är faktist LEDSEN!
Min man är på det ena efter det andra julbordet . Idag är han i Stockholm igen
och åker båt och äter julbord.

MEN HALLÅ.... JAG DÅ???????????????????????


Jag skulle på mitt första  julbord ikväll med mina arbetskamrater! Det som jag
alltid ser fram imot,,,, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SÅ BLIR JAG SJUK IGEN,,,,  jag kan nästan inte svälja för halsen gör såååå ONT
och FEBERN kommer och går!!

TACK SÅ JÄVLA MYCKET!!

OJ,,,, nu blev jag arg från att varit ledsen. MEN MEN de är väl det som bloggen är till
för,, att skriva vad man känner!

KRAM på er vänner,,,,nu lägger jag mig och kollar på MAMMA MIA,,,,då blir jag lite GLAD IGEN:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0